Wstępna lista zmian – aktualizacja 0.10

 Wydarzenia tygodnia
  • Dołącz do polskiej społeczności gry Escape From Tarkov!

Uciekinierzy !

Oto wstępna list zmian wprowadzonych wraz z aktualizacją 0.10

Aktualizacja zostanie wprowadzona bez czyszczenia kont. 

Dodano:

  • ulepszoną sieciową synchronizacje drzwi
  • synchronizację pozycji zwłok
  • poprawioną synchronizację granatów
  • ulepszoną synchronizację przedmiotów generowanych na mapie ( przedmioty, które można podnieść )
  • przeprojektowany system ustawień kontrolnych
  • nowy przeprojektowany system interpolacji sieciowej ( bardziej precyzyjne ruchy, zredukowane opóźnienie, polepszone wyrywanie trafień )
  • pierwszą iteracje ulepszonego zachowania inwentaryzacyjnego podczas gry ( zmniejszono ilość błędów i zawieszanie się gry  podczas operacji wykonywanych w inwentarzu postaci)
  • modyfikacje do broni SA-58
  • broń Mosin
  • nową umiejętność ” Cover Movement “

Ulepszenia dotyczące AI:

  • poprawiono zachowanie boss’a
  • naprawiono błąd, który powodował stanie wielu bot’ów w jednym punkcie podczas patrolowania
  • naprawiono błąd, który powodował zawieszanie się boss’a w pozycji rzucania granatu
  • poprawiono dokładność rzucania granatów przez wszystkie bot’y
  • naprawiono błąd, który uniemożliwiał bot’om sprawdzanie otoczenia podczas postoju
  • bot’y nie celują już w głowę
  • bot’y, które usłyszały odgłosy strzałów nie odwracają się już w ich kierunku
  • naprawiono błąd ,który powodował, że bot’y szukały pozycji wytłumionych strzałów
  • naprawiono błąd, który uniemożliwiał przeładowanie bot’om przy jednoczesnym zapewnieniu tłumienia
  • teraz bot’y nie będą walczyć z rozładowaną bronią
  • wprowadzono poprawki dotyczące nasłuchiwania bot’ów, teraz nie ignorują oni całkowicie graczy za ich plecami

Optymalizacje:

  • zoptymalizowano obsługę zbierania rzeczy
  • zoptymalizowano wydajność cieni
  • dodano proceduralną optymalizację wydajności animacji
  • zoptymalizowano ruch sieciowy
  • zoptymalizowano modele oraz dodatki broni jak i również grupy LOD
  • zoptymalizowano umieszczanie postaci na mapie ( częstotliwość i intensywność zamarzania gry na punkcie odrodzenia )
  • naprawiono różne błędy, które powodowały pozostałe przypadki zamarzania gry

Poprawki dotyczące lokacji:

  • naprawiono krawężnik w pobliżu nowej stacji benzynowej, które przedwcześnie znikały
  • naprawiono problem polegający na tym, że gracze znajdowali się  za bramą przy płatnym wyjściu z SUV-em na mapie Customs
  • wyjście Scav z mapy Factory teraz nie nachodzi na sejf
  • naprawiono geometrię cienia w jednej z dziur w ścianie na resorcie
  • naprawiono przerwę między skrzyniami na mapie Factory, która mogła spowodować utknięcie gracza
  • naprawiono loot, strefy misji i błędy na mapie Factory występujący w porze nocnej
  • wprowadzono poprawki na stacji benzynowej mapa Customs
  • wprowadzono korektę geometrii za akademikami na mapie Customs
  • naprawiono blokowanie się postaci w kurorcie ( zachodnie skrzydło, drugie piętro)
  • drzwi wieży na mapie Shoreline można teraz otwierać w obu kierunkach
  • poprawiono punkty spawn’u graczy na mapie Woods
  • wprowadzono korektę przewróconej skrzynki z granatami na mapie Woods
  • naprawiono drzwi Factory, które powodowały usterkę związaną z niewrażliwością na obrażenia
  • poprawiono punkty spawn’u na mapie Customs
  • naprawiono błędy algorytmu spawn’u, które czasami powodowały późne i bliskie spawn’y
  • dodano nowe punkty łupu i skrzynie na mapie Shoreline

Poprawki interfejsu:

  • naprawiono nakładanie się ekranów, które czasami występowało podczas utraty połączenia z serwerem
  • teraz przycisk powrotu resetuje tylko bieżącą zakładkę ustawień
  • kursor nie znika na ekranie modyfikacji broni
  • naprawiono samouczek soft-lock, klikając “Back”
  • “Weapons Inspector” wyświetla teraz poprawną precyzję broni
  • zmiana rozdzielczości wymaga teraz potwierdzenia
  • ustawienia teraz pozwalają wyczyścić przypisane klawisze
  • akcja szybkiego wyposażenia (ALT + LMB) odtwarza teraz dźwięk odpowiedni dla wyposażonego przedmiotu
  • łączenie dwóch kratek z amunicją odtwarza teraz dźwięk ruchu amunicji
  • można teraz anulować edycję elementów sterujących
  • gotówka z ” rewards screen ” trafia teraz do ekwipunku za pomocą CTRL + LMB
  • jeśli wprowadzono zmiany w ustawieniach, wyświetli się okno potwierdzenia
  • zużyte materiały eksploatacyjne znikają teraz z paska szybkiego dostępu
  • liczba śmierci jest teraz aktualizowana w statystykach po rajdzie
  • naprawiono błąd, który utrzymywał powiązanie przedmiotów nawet po ich przeniesieniu na zwłoki
  • zegar nie drga teraz (zmieniono na czcionkę o stałej szerokości)
  • wyśrodkowano pivot’y przedmiotów
  • podczas przeszukiwania kontenerów i zwłok można teraz zobaczyć, ile miejsca zajmują przedmioty, które jeszcze nie zostały odkryte

Poprawki wizualne:

  • teraz roślinność nie jest wyłączona, niezależnie od ustawień “Nvidia Inspector”
  • jeśli do broni dołączona jest latarka, podstawa broni nie rzuca cienia
  • usunięto biały pasek z celownika HAMR podczas celowania
  • gęstość (jasność) wolumetrycznego światła reflektorów została zmniejszona o połowę
  • ulepszono cieniowanie szklanych wizjerów
  • naprawiono wizualny błąd stroboskopu podczas deszczu
  • naprawiono błąd, który czasami powodował, że eksplozja granatu była niewidoczna
  • usunięto efekt odbijania się światła słońca z celowników i lunet
  • naprawiono błąd związany z zmianą FOV, który doprowadził do problemów z wyświetlaniem lunet i celowników lustrzanych
  • naprawiono błąd związany z zmianą FOV, który powodował, że broń wystrzeliwała siatkę celowniczą refleksu
  • poprawiono laserową poświatę, teraz występuje, gdy promień jest skierowany prosto w oczy gracza
  • dostosowano intensywność odbicia na obiektach podczas pochmurnej lub deszczowej pogody
  • krople deszczu nie znikają z rąk, jeśli postać zostanie postrzelona
  • naprawiono czarne obrazy niektórych widoków
  • wizjer jest teraz prawidłowo wyświetlany we mgle
  • naprawiono błąd optyki Elcan, który pozwalał na ciągłe powiększanie
  • naprawiono błąd, który powodował znikanie iluminacji lunety nocnej podczas celowania w szybę
  • poprawiono pewne niedokładności i problemy wizualne związane z ruchem i animacjami postaci w trzeciej osobie
  • naprawiono zauważalne znikanie świateł innego gracza, w zależności od perspektywy i odległości
  • naprawiono orientację celownika ( w celownikach odblaskowych zamontowanych w alternatywnych pozycjach )
  • naprawiono błąd, który powodował, że holograf w celowniku był niewidoczny bo wejściu w granat dymny
  • lepsze renderowanie sprzętu na postaciach (szczególnie na Scavach) – zmniejszono obcinanie

Naprawiono różnorodne błędy:

  • błąd przy rzucaniu granatów z paska narzędzi szybkiego dostępu
  • błąd, który występował podczas szybkiego przenoszenia amunicji ze skrytki do zapchanego inwentarzu
  • różne błędy serwera, które powodowały desynchronizacje
  • różne błędy klienta, które spowodowały spadek FPS
  • błąd, który pojawił się podczas przypisywania klawiszy i używania przycisku konsolowego
  • błąd przenoszenia obiektu do innego kontenera, gdy jest połączony
  • błąd polegający na wyłączaniu się interakcji z drzwiami w trybie offline po pojedynczej instancji

Pozostałe poprawki:

  • naprawiono różne błędy powodujące problemy z rejestrowaniem trafień
  • naprawiono błąd związany z powiązaniem rpm do fps’ów
  • naprawiono błąd, który powodował, że postać wstawała na pewnych obiektach
  • naprawiono błąd z wyrzucanymi przedmiotami spadającymi przez podłogę
  • naprawiono błąd, który zakłócał interakcję z drzwiami i kontenerami, jeśli gracz ma w ręku granat
  • naprawiono problem z nieprawidłową penetracją kasków i osłon
  • opuszczenie nalotu jest teraz liczone w statystykach
  • naprawiono błąd, który spowodował, że postać utknęła w geometrii obiektów po ponownym połączeniu
  • naprawiono błąd z powtarzającą się interakcji z drzwiami podczas próby wyważenia
  • naprawiono błąd z nierozpoznaną częścią kratek
  • naprawiono błąd, który zmieniał faktyczny zasób przekazanego zestawu pierwszej pomocy
  • naprawiono błąd rejestracji uszkodzeń
  • naprawiono błąd, który powodował zamarzanie rąk , jeśli granat z usuniętą zawleczką został zmieniony na coś innego
  • naprawiono błąd, który powodował, że gracz miał wszystkie umiejętności postaci wymaksowane
  • naprawiono błąd, który czasami powodował, że uderzenia rękoma nie były rejestrowane
  • naprawiono błąd, który powodował odbijanie się wyrzuconej broni
  • naprawiono błąd, który powodował, że gracz pozostawał na ekranie matchmaking’u po kliknięciu przycisku “back” podczas ładowania lokacji, nawet po ponownym uruchomieniu sesji restartującej sesję
  • naprawiono błąd, który powodował, że apteczka była bezużyteczna , jeśli gracz został ranny podczas leczenia
  • naprawiono przycinanie geometryczne celowników w kamerze, jeśli broń ma zainstalowany celownik pod kątem 45 stopni
  • naprawiono błąd, który pozwalał graczowi zatrzymać rzeczy po tym, jak kliknął ” Back “, gdy dołączanie do lokacji już się rozpoczęło
  • naprawiono przechodzenie przez drzwi bokiem
  • naprawiono przeskakiwanie przez sufit
  • teraz można przenieść rzeczy na sprzedaż do sprzedawcy, przeciągając je
  • naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyrzucenie przedmiotów ze skrytki
  • naprawiono błąd, który powodował, że ciała drgały przez jakiś czas po śmierci
  • naprawiono błąd znikania postaci po ponownym nawiązaniu połączenia
  • naprawiono filtry czołowe MTU002 z chwytem SOK-12
  • oślepiający ogień nie pozwala już strzelać przez ściany
  • naprawiono bug z wielokrotnym otwarciem drzwi, które mogłyby spowodować otwarcie ich w inny sposób
  • naprawiono błąd, który uniemożliwił graczowi wytwarzanie dźwięków śmierci , a także nie było słyszalnych trafień
  • naprawiono łamanie rąk osobie trzeciej, gdy postać szykuje się do rzucenia granatu
  • naprawiono błąd z wykręconymi rękami
  • naprawiono błąd z pierwszą częścią zadania “Gardening”, w której nie dodano warunku “Survive and exit from location”
  • naprawiono bug z pustymi rękami graczy, którzy nie są w stanie zmienić broni
  • różne poprawki dotyczące umiejętności
  • różne drobne poprawki balansujące

Zmiany:

  • filtry sprzedawcy ukrywają teraz wszystkie elementy, które nie są uwzględnione w filtrze
  • zbroje u Fence nie sprzedawały się teraz są usuwane szybciej
  • usunięto animację przyciągającą postać do drzwi, okapów, pojemników na łupy
  • dodano ustawienia dla zrzutów ekranu i konsoli
  • zwiększona jasność niektórych siatek
  • jeśli podejdziesz do ściany lub do innej postaci, broń zostanie podniesiona po dłuższej chwili ( najpierw jest przesuwana bliżej ciała )
  • po śmierci broń nie pozostaje w rękach, ale spada
  • teraz spadające ciało zabitego bierze pod uwagę prędkość kuli
  • naciśnięcie klawisza ESC w menu ustawień po wprowadzeniu zmian w ustawieniach spowoduje wyświetlenie okienka “zapisanie lub odrzucenie zmian”
  • jeśli gracz opuści rajd (Opuść grę z menu ESC, nie przez wyjście), jego postać umiera na serwerze (nie w przypadku utraty połączenia)
  • zmniejszono częstotliwość odgłosów grzmotu
  • teraz szyba nie pęka, gdy tylko zbliżasz się do niej
  • dodano więcej informacji do niektórych komunikatów o błędach

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

Ostatnie artykuły

Ostatnie komentarze